روش شستشوی مبلمان چرمی سفید
نوشته شده توسط : ادمین

چرم یک ماده محبوب و بادوام است که برای بسیاری از وسایل کاربرد دارد. اگر چه چرم محکم است اما سطحش متخلخل بوده و می توانید بسیاری از روغنها را از سطوح مختلف جذب کنید و باعث ایجاد لکه شود. مخصوصا چرم سفید برابر لکه ها حساس است و پاک کردن آن بسیار مهم است. تمیز کردن دوره ای مبلمان ، به ویژه مبلمان چرمی توصیه می شود. بهتر است حداکثر هر ماه یک بار به شستشوی مبلمان چرمی خود بپردازید.

توجه: برای تمیز کردن مبلمان چرم از پارچه ها و دستمال های میکروفیبر، استفاده می شود.

شستشوی مبل چرم:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

آب گرم، چند قطره صابون ما کاستیل یا مایع ظرفشویی و چند قطره سرکه سفید را مخلوط کنید. و پارچه میکروفیبر را به مواد مذکور آغشته کنید و روی سطوح مبلمان بکشید. مواظب باشید چرم را زیاد خیس نکنید. زیرا آب و رطوبت زیاد به مبلمان چرمی آسیب وارد می کند.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش دوم شستشوی مبلمان چرمی سفید:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

روش دوم که در بسیاری از کشور های اروپایی رایج است به این ترتیب است که، ½ فنجان روغن زیتون را با ¼ فنجا سرکه سفید درون یک بطری اسپری بریزید و روی لکه های مبل اسپری کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه باقی بماند. سپس با دستمال میکروفیبر روی مبلمان بکشید و تمام مبلمان را تمیز کنید.

توجه: هرگز از سفید کننده ها یا آمونیاک برای شستشوی مبلمان چرمی سفید استفاده نکنید، زیرا موجب آسیب به مبلمان چرمی می شود.

 

توجه: اگر لکه های فرش شما، در شستشوی فرش در شستشوی فرش از بین نرفت، به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید، تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید قالیشویی ادیب، اولین و قدیمی ترین قالیشویی تهران، خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

… دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

, , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: